Kavak Yelleri Dizisi Sohbet Platformu

Yeni "Nick" Almak İçin:Nickinizin Üzerine Tıklayın ve "Name" Yazan Yere Kullanmak İstediğiniz İsmi Yazın Sonra "Ok"ye Basın!//Özel Oda Açmak İçin Dilediğiniz "Nick"e Tıklayın.."Private Chat"e Basın!//Sohbet Bölümünde Banlanma Nedenleri:Küfretmek,Başka Site Reklamı Vermek,İnsanlara Saygısızca Davranmak,Sohbet Yöneticileri ve Site Sahibi Aleyhinde Konuşmak,Banlanan Kişinin Neden Banlandığını Sormak,Genel Oda da Msn Adresi Paylaşmak.Bu Gibi Suçları İşleyenler Sohbetten Süresiz Atılacaktır.Herkes Hepbir Ağızdan Konuşmamalıdır..!Saygı Görmek İsteyenler Saygılı Olmalıdır Önce...//Sohbet Admin Olmak İçin Gereken Şartlar:İnsan İlişkilerinde Başarılı Olmak,Mümkünse Bayan Olmak (Sap Olmamak) :) Bu Tür Özelliklere Sahip Kişiler "YALIN"Nickli Kişiye Adminlik Başvurusunda Bulunabilirler//Kavak YelleriFan Sohbet Platformu Olarak Küfredenlerin ve Reklam Yapanların Sülalelerini...ek İçin Hazır Bekliyor Olacağız :) //YALIN
Sohbet Alanını Büyültmek İçin Tıklayınız...

Aslı Enver ile Özel Röportaj


İşte Kavak Yelleri'nin genç ve güzel oyuncusu herkesin Kavak Yelleri Mine deyince tanıyacağı Aslı Enver'in özel hayatından, aşk ilişkisine, eğitiminden dizide canlandırdığı Mine rolüne kadar kendisi ve düşündükleri hakkında ilginç satırbaşları bulabileceğiniz çok özel bir röportajı.

Oyunculuk eğitiminiz var mı?

Aslı Enver - Dokuz senedir tiyatro eğitimi alıyorum. Haliç Üniversitesi Konservatuvar Bölümü 3. Sınıf öğrencisiyim. Daha önce Hayat Bilgisi'nde Hazal'ı canlandırdım.

Role evet demenizin nedenleri nedir?

Aslı Enver - Asıl sebep Mine'nin Hayat Bilgisi'ndeki Hazal ile tam tersi bir karakter olmasıydı. Sarışın olduğum için bundan önce bana hep aptal sarışın, masum kız ve hafif silik roller geliyordu. Ben sarışınım, ömrümün sonuna kadar bana böyle aptal sarışın rolleri gelecek diye düşünüyordum ama bu rol geldi. Bende gelen teklifi hemen kabul ettim.

Size gelen tepkiler ne yönde?

Aslı Enver - Kötü her zaman dışlanır. Bu yüzden bana sinir oluyorlar. İğrenç Almancı diyorlar. İnternete artık girmiyorum. Çok acımasızca yorumlar yapıyorlar. İnternetin başında aptal gibi gözlerim doluyor. Bu yüzden nete girmiyorum. Aslında bu işi ne kadar iyi yaptığımı gösteriyor ama ben yine de olumsuz yorumlardan etkileniyorum.

İstanbul dışında çalışmak nasıl?

Aslı Enver - Çok zor .Özlem duygusunu çok yoğun yaşıyorum. Bir de burada özel bir hayatınız yok. Ailemi özlediğim zaman yapım ekibindeki Pelin ablaya sarılıyorum.

Hayatınızda biri var mı?

Aslı Enver - Şuan da hayatımda biri yok. Herkes gibi bende bir darbe yedim.O darbeleri atlatmak biraz zaman alıyor. İzmir'e gelmişken biraz olsun kendimi dinliyorum. O kalp kırıklığı ve yara geçmeden bir ilişkiye başlayamam. Dizide Mine, aldatıldığını öğrenecek.Bunun can acısını ben biliyorum ve onu çok iyi hissedebildim. Aldatıldığını duyduğun zaman ne kadar canının yandığını ve kulaklarının bile yandığını çok iyi bilirim. Bir oyuncunun yaşadığı acı kendisine ve oyunculuğuna çok fazla şey katıyor bence.

Hiç yorum yok: